loading...
نت بلاگ | مرجع دانلود برترین مقالات و پروژه های دانشجویی و جزوات دانشگاهی
حمیدرضا بازدید : 67 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

عنوان پاورپوینت : اقتصاد اسلامی

قالب بندی : پاورپوینت

قیمت : رایگان

شرح مختصر : از آن جا که سعادت و پیروزى معنوى یک جمعیّت بدون «اقتصاد غنى و سالم» ممکن نیست، اسلام به عنوان یک مذهب پیشرو و مترقّى این مسأله مهم را در متن برنامه هاى خود گنجانیده است. بنابراین در این فایل به بررسى فشرده بعضى از قوانین اقتصاد اسلامى مى پردازیم. مطالب این اثر برگرفته از کتاب اسلام در یک نگاه حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی می باشد

فهرست :

زکات

خمس

انفاق

وقف و اموال عمومى

مالکیّت در اسلام

مالکیّت شخصى و کار

احیا و حیازت

گردش ثروت

رباخوارى

قرض الحسنه

حمیدرضا بازدید : 257 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

عنوان پاورپوینت : حسابداری علمی با پارادایم های گوناگون

قالب بندی : پاورپوینت

قیمت : رایگان

شرح مختصر : تحقیقات حسابداری بر مجموعه ای از مفروضات مرتبط با علوم اجتماعی و جامعه مبتنی است. این تحقیقات شباهتهایی را بین علوم فیزیکی و اجتماعی و حسابداری مشخص کرده است تعریف علم ازدیدگاه Buzzell حسابداری : مجموعه دانستنیهای طبقه بندی شده وسیستماتیک که برپایه یک یاچندتئوری مرکزی وتعدادی اصول کلی بناشده است معمولا به صورت مقداری بیان می شود این دانستنیها،پیش بینی و در برخی شرایط ،کنترل رویدادهای آتی را امکان پذیرمی سازد در نتیجه و با توجه به مباحث و مطالب گفته شده حسابداری موضوعات متفاوتی دارد و شامل نظامی است که از طریق مشاهده ارتباطات وت عمیم های دستوری به مفاهیم ،اصول ،روشها و قوانین و تئوریهامنتج می شود و با توجه به پارادایم مختلف حسابداری و تحقیقات گسترده حسابداری راقطعا می توان یک علم تلقی کرد.

فهرست :

مقدمه

مفهوم پارادایم

پارادایم انسان شناختی – استقرا

پارادایم سود حقیقی-قیاس

پارادایم سودمندی در تصمیم گیری ها

پارادایم مدل تصمیم گیری کل بازار

پارادایم مدل تصمیم گیری شخص استفاده کننده

پارادایم ارزش اقتصادی اطلاعات

علم حسابداری

حمیدرضا بازدید : 245 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

عنوان مقاله : بررسی و تحلیل امنیت در فضای رایانش ابری

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : با فراگیر شدن استفاده از رایانش ابری در ارائه خدمات، ایجاد، تغییر و یا توزیع ماشین جدید برای کاربران بسیار راحت خواهد بود، در بسیاری از روشهای امن سازی ارائه شده تاکنون، به منظور بالابردن امنیت این فضا، سعی در بازنگری در نحوه ارائه سرویس در لایه های مختلف شده است. یکی از روشهای امن سازی استفاده از قرارداد سطح سرویس در ارتقا و یا حفظ این موضوع می باشد. که چنین روشهایی، علاوه بر پیچیدگی فراوان، در بعضی مواقع به وجود آورنده چالش های امنیتی جدیدی نیز خواهد بود. بابهره گیری از ساختار امن سازی فرایندی، می توان بسیاری از سرویسهای ابری را بدون نگرانی و حتی با اعتماد به سیستم عامل و برنامه های موجود ارائه کرد. در این مقاله، بعد ازب ررسی اجمالی فضای رایانش ابری، یک روش امنیتی مبتنی بر مدیریت امنیت اطلاعات ارائه شده است که به موجب آن، بدون اعمال تغییر در سیستم های موجود، اقدام به ارتقا سطح امنیت در ارائه خدمات مبتنی بر رایانش ابری می کند.

فهرست :

چکیده

مقدمه

تهدیدات امنیتی ابر

چالش ها

معماری ماشین مجازی

شناسایی سرویس و ارزیابی مخاطرات

مسائل امنیتی ماشین مجازی

نتیجه گیری

مراجع

حمیدرضا بازدید : 130 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)

عنوان مقاله : سیصد اصل در مدیریت اسلامی‎

قالب بندی : پاورپوینت

قیمت : رایگان

شرح مختصر : در این پژوهش تلاش بر این است تا با مراجعه به تفسیر قرآن کریم که پل ارتباطی میان ذهنهای خسته ما و آیات نورانی کلام‌الله است، دستورات و ارشادات آن منشور ربّانی که نگاهی به حوزه علوم مدیریتی دارد، استخراج گردد. هدف از جمع‌آوری این مجموعه، فراهم آمدن نسخه‌ای کارآمد و آسان فهم برای عموم علاقه‌مندان به مباحث مدیریت اسلامی بوده است، لذا تفسیری که مورد استناد و بازبینی قرار گرفته، «تفسیر نور» اثر حجت‌الاسلام ‌والمسلمین قرائتی‌ می‌باشد که در شیوایی و روانی، از معدود آثار منتشره در میان تفاسیر قرآن کریم است و در نگارش آن، تفاسیر مشهور مورد رجوع بوده و از این لحاظ از جامعیت نسبی برخوردار می‌باشد. موضوع و عنوان هر یک از آیات به صورت تیتر بیان گردیده تا علاقمندان بتوانند در پژوهشهای خود از آنها به عنوان مواد خام، استفاده نمایند، اگر چه پردازش و تکمیل این فضای علمی، خود حرکتی دشوار و خلاقیت مدار است.

فهرست :

لیاقت، ملاک ارتقا

عدم انهدام منابع

پیگیری کارها

برخورد با متخلفان

تناسب شغل و شاغل، ارتقای پلکانی

ارزش و تلاش

نظارت

قاطعیت

تشویق و تنبیه

رویه‌های سازمانی

تفویض مسؤولیت

علم و توانایی، شفاف سازی

ارزیابی عملکرد

توجه به کارکنان

ایمان

آگاهی از گذشته

شناخت تهدیدها

 

حمیدرضا بازدید : 142 جمعه 18 دی 1394 نظرات (1)

عنوان مقاله : تعمییر و نگهداری دستگاه

CNC چوب‎

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : هدف از این پروژه آشنایی مختصری از ماشین آلات CNC و شناخت اجزای آن و آشنایی با نحوه تعمیر های عمومی و نگه داری های به موقع و مناسب است . که به شرح هر کدام را به صورت جدا گانه و به موقع می پردازیم. امروزه قطعات صنعتی دارای پیچیدگی های هندسی متفاوتی می باشند که فقط با استفاده از ماشین ابزارهایی با دقت بالا قابل تولید اند. با پیشرفت چشمگیری که در صنعت الکترونیک در دهه هفتاد میلادی به وجود آمد بکارگیری مینی کامپیوتر ها در صنعت ماشینکاری مرسوم گردید. به CNC نام گرفتند. به کمک CNC ماشین ابزارهایی که به کمک کامپیوتر هدایت می شدند تدریج دقت مورد نیاز برای تولید قطعات پیچیده و ساخت طراحی های خاص در صنایع مختلف حاصل شد MDF مانند هوافضا و قالب سازی و حتی کار های تولیدی مثل صنایع چوبی اهم از است. با دست یابی به تلرانسهای بسیار دقیق برای تولید یک قطعه تدریجا اندیشه بالاتر بردن سرعت تولید نیز قوت یافت. با ساخت ابزارهایی با سختی زیاد، شرایط برای بالا بردن نر تولید نیز بهبود یافت. تا اینکه امروزه با بکارگیری تکنیکهای ماشینکاری با سرعتهای بالا قطعاتی با تلرانسهای دقیق در زمان بسیار کوتاهی تولید می گردند. برای دست یابی به قابلیت ماشین کاری با سرعتهای بالا می باید در زمینه های مختلف مانند طراحی سازه ای، کنترل ارتعاشات خود برانگیخته، یافتن بهترین نر براده برداری و کنترل حرکت و سرعت در راستای مسیر مورد نظر به پیشرفتهایی دست یافت.

فهرست :

چکیده

مقدمه

مفهوم تعمیر و نگهداری

شناخت اجزای CNC چوب

شاسی

محورها

محور های Y و X

محور Z

اسپیندل موتور ( Spindle Motor )

قدرت

سرعت

ابزار گیر

مورس

ER Collet

تابلو برق

ملحقات

تجهیزات اضافه (لوازم جانبی)

دستگاه مکنده

دستگاه وکیوم

اسکن سه بعدی

تعمیرات و نگهداری های عمومی

اهداف از ایجاد یک سیستم صحیح تعمیر و نگهداری

تعیین وضعیت موجود دستگاه

شاسی

وضعیت ظاهری دستگاه

راه اندازی

صدا های غیر مجاز

لرزش (ارتعاش)

سیستم برق

روغنکاری دستگاه

وظایف روزانه اپراتور دستگاه

منابع

تعداد صفحات : 42

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد این وبسایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 206
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1046
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 989
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,509
  • بازدید ماه : 1,509
  • بازدید سال : 92,481
  • بازدید کلی : 283,189
  • کدهای اختصاصی